2015. április 1., szerda

M&S Autograph farmer nadrág új 13 évesre 158-as - Jelenlegi ára: 1 199 Ft

Első kézből kínálom nagyfiam kinőtt ruháit. Külföldön, márkaboltban vettem őket.  
Marks & Spencer Autograph 13 évesre való farmer nadrág. Átnőtte, nem hordta.
Külföldre költözés miatt rengeteg ruhánkat töltöm fel mostanában. Mivel abszolút időhiányban szenvedek, ezért csomagot megbontani nem tudok, mérni nem tudok. Amit megadtam méretet, az reális mindig ! Hibákat, ha találtam, azt jelzem. Ha esetleg kisebb hiba van, amit nem láttam, az olyan apró, hogy nem vettem észre. Emiatt most reklamációt nem tudok elfogadni, kérem ennek tudatában licitálj !



Jelenlegi ára: 1 199 Ft

Az aukció vége: 2015-04-21 14:15
. M&S Autograph farmer nadrág új 13 évesre 158-as - Jelenlegi ára: 1 199 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése