2014. november 1., szombat

Modern dohányzóasztal, 3 szintes, fa-üveg (Kika) - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Kihasználatlanság miatt megválok a képeken látható dohányzóasztaltól. Körülbelül 2-3 éves, Kikás, jó állapotú, de használatból eredő karcok előfordulnak az üvegfelületeken. Három szintes, alul sötétbarna bútorlap, középen tejüveg (itt két hosszabb karc látható, ezeket külön fotót töltöttem fel), felül átlátszó üveg (kisebb karcolás itt is akad, de csak ha nagyon közelről nézi az ember). Gurítható, így könnyen mozdítható a lakáson belül. A három "szintet" összefogú alumínium rudak néhol kicsit elszíneződtek, erről is mellékeltem képet, viszont jó hír, hogy nem látszik különösebben, nem feltűnő.
Mivel csak az egyik oldalon van alátámasztva, nem szabad túlterhelni az asztal szabadon lévő végét, mert a nagyobb és egyenetlen súly lehúzhatja, így oda a vízszint. Én úgy használtam, hogy az alsó bútorlapon tároltam a nehezebb tárgyakat (könyvek), középen szintén, de legfelülre már csak a könnyebb újságokat és egyéb apróságokat raktam.
A bútor egyszerűen szétszerelhető és szállítható, viszont az üvegelemek miatt nem szívesen postázom. Bármilyen egyéb felmerülő kérdésre szívesen válaszolok!


Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Az aukció vége: 2014-11-22 08:55
. Modern dohányzóasztal, 3 szintes, fa-üveg (Kika) - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése